Το Νου σας Ρεμάλια!


Ίσως όλη αυτή η υπόθεση να έχει μικρότερη αξία απ’ όση πιθανολογείται και να αποδειχθεί άνθρακας ο «θησαυρός» και δημοσιογραφικά σκώμματα, οι καταγγελλόμενες πράξεις ή παραλήψεις που αποδίδονται στον Πρόεδρο της Βουλής των 300 Αχρησίμευτων. Ούτε εγώ ούτε οι φίλοι μου είμαστε πεπεισμένοι ότι η ουρά του συστήματος, φερόμενος ως ιδιοκτήτης της «αληθινής» εφημερίδας και του ομώνυνου ραδιοφωνικού σταθμού, έβγαλε στον αέρα την «είδηση» επειδή αυτό του επιτάσσει, αυτή την ώρα, η δημοσιογραφική του συνείδηση κι όχι, ίσως, οι αφανείς χρηματοδότες του.
Δεν είναι αυτός ο άνθρωπος «μοχλός αποσταθεροποίησης», όπως τόνισε ο ίδιος με οργίλο ύφος, αμυνόμενος. Τι κι αν παραιτηθεί, τι  κι αν δεν παραιτηθεί, Αχρησίμευτος θα είναι στη συλλογική μας συνείδηση, ούτως ή άλλως. Μπορεί όμως, θα συμπληρώσω, να αποδειχθεί ότι είναι το χερούλι από το καπάκι του βόθρου του πολιτικού μας συστήματος, κι αν μετακινηθεί αυτό το καπάκι, είναι πανθολογούμενο ότι θα πεθάνομε από την δυσωδία και τότε, πιθανολογώ, ελάχιστοι από όλους αυτούς τους βουλευτάδες και τους πολιτευτάδες θα διασωθούν.
Όμως, όταν φτάσει η ώρα, τα χαρτιά πρέπει να «πέσουν» στα χέρια της δικαιοσύνης. Αυτή η προειδοποίηση δεν πρέπει να ξεχνούν ότι αφορά και στους Μάχιμους Πρώτης Γραμμής Αγανακτισμένους με τις μολότοφ στα καβατζωμένα σακίδια και τους Έμμισθους ή Εθελοντές Προβοκάτορες καθώς και τα Ρεμάλια που στελεχώνουν το Παρακράτος του κ. Μιχαλοτέτοιου: προσοχή κακομοίρηδες, μην και μπουκάρετε στην Τράπεζα της Ελλάδας ή σε άλλο  ευαγές ίδρυμα κι αρχίσετε να βάζετε φωτιά στα χαρτιά.
Αλλά, εν προκειμένω, ούτε και να ξεσπάτε στις βιτρίνες των καταστημάτων, ακόμα κι αν έχετε στενή γνωριμία με τζαμάδες που θέλουν να ξανανοίξουν τα φαλιρισμένα τζαμάδικα τους…
Στο Πρόεδρο της Βουλής των 300 Αχρησίμευτων να γυρίσομε, και να, τι θα έλεγα εγώ αν ήμουνα στη θέση του κι ήμουνα και καθαρός, που λέει ο λόγος. Θα έλεγα με το αλανιάρικο ύφος που χρησιμοποιεί κι ο ίδιος:
Ρε μάγκες, ελάτε να ανοίξομε όλους τους λογαριασμούς μου, τους δικούς μου και των μελών της οικογένειας μου, να τους δώσουμε στους λογιστές, να μας πούνε αν υπάρχει εκεί μέσα τίποτα περίεργο.
Κι ύστερα θα ’λεγα στον υπουργό Δικαιοσύνης της Τρόικας Εσωτερικού, στείλτε επιστολές σε όλες τις εισαγγελίες της χώρας και ζητήστε έλεγχο όλων των μερίδων που υπάρχουν στο δικό μου όνομα ή στα ονόματα μελών της οικογένειάς μου, στα διάσπαρτα αρχεία τους κράτους-«μπουρδέλου», για να χρησιμοποιήσω μια δική του έκφραση. Πόσο να πάρουνε αυτά τα πράγματα να ξεψαχνιστούν, μια βδομάδα, δέκα μέρες στα χειρόγραφα υποθηκοφυλακεία όλης της χώρας? Γιατί, που να ξέρετε εσείς αν μου αρέσει εμένα να επενδύω σε ακίνητα στην Κρήτη ή στη Μάνη?  Χωρίς πολισμάνους, δεν έχει! Με το ζόρι κι επειγόντως, ένας ευσυνείδητος υπάλληλος σε κάθε ένα από τα διακόσα-τόσα υποθηκοφυλακεία, αλλού χρειάζεται λίγο περισσότερο, αλλού, λιγότερο χρόνο. Δυο βδομάδες ας πούμε πλούσια, πλούσια…
Κι αν βρεθούνε περίεργα στοιχεία από τους ελεγκτές, τότε θα ακούσετε τις εξηγήσεις μου και θα κρίνετε.
Σε δεκαπέντε-είκοσι μέρες το πολύ, μπορεί να βγει το πόρισμα. Αυτό σημαίνει δημοκρατία κι αυτός είναι ο έμπρακτος σεβασμός στους θεσμούς που κάποιος καλείται να υπηρετήσει. Δεν είναι οι λεκτικοί διαξιφισμοί που γεμίζουν τα δελτία των οχτώ.
Αλλά εγώ δεν είμαι αυτός ούτε αυτός είμαι εγώ και φαντάζομαι, κακοπροαίρετα ίσως,  ότι ο ευσεβής πόθος να πράξει ο πολιτικός ταγός το καθήκον του, θα παραμείνει πόθος, χαμένος στους δαιδαλώδεις διαδρόμους της ελληνικής δικαστικής εξουσίας, εκεί όπου μπορεί άλλος να κρυφτεί κι άλλος να βιασθεί και να χαθεί με μεγάλη ευκολία.
Πρόσωπα, πράγματα κι αγοραίες εκφράσεις του τύπου «ο μπροστάντζας», που είχαν περάσει απαρατήρητες ή με συγκατάβαση σε εποχές που τα δάνεια έρρεαν απρόσκοπτα και ζούσαμε στην ψευδαίσθηση της αισιοδοξίας του πλαστικού μας χρήματος, πρέπει τώρα πια να ειδωθούν κάτω από ένα διαφορετικό πρίσμα, γιατί δεν είναι μόνο οι πράξεις των φυσικών πολιτικών προσώπων, αλλά είναι και οι παραλείψεις τους, που έχουν ζημιώσει το ελληνικό κράτος σε τέτοιο σοβαρό βαθμό ώστε να υποφέρουμε σήμερα υπέρμετρα, εμείς οι έλληνες πολίτες.
Γι’ αυτό ξαναλέγω: το νού σας ρεμάλια, μην αρχίσετε να βάζετε φωτιά στα χαρτιά!

Leave a comment