Black Out

I can do all things!
Philippians 4:13

Ίσως φανεί παράξενο αυτό που θα ισχυριστώ, αλλά η είδηση, ότι έπαθε «black out», κλάταρε κατά το κοινώς λεγόμενο, το πολύβουο αεροδρόμιο του Ηρακλείου στην Κρήτη, Παρασκευή απόγευμα, εν μέσω τουριστικής αιχμής, είναι κατά τη γνώμη μου, δευτερεύουσα.
Έστω κι αν πρόκειται για μια από τις πρώτες πράξεις αντίστασης, κάτι σαν την λαθραία υποστολή της σημαίας του κατακτητή από την Ακρόπολη, δε θα ασχοληθώ με τέτοιες θεωρίες συνομωσίας.
Θα γίνει η καθιερωμένη ένορκη διοικητική εξέταση και θα αθωωθούν οι υπεύθυνοι, γιατί ασφαλώς θα έχουν βομβαρδίσει την κεντρική διοίκηση με υπομνήματα για τις ελλείψεις του αεροδρομίου. Αλλά και η κεντρική διοίκηση, λάδι θα βγει κι εκείνη, γιατί ασφαλώς θα έχει διαβιβάσει αρμοδίως, και το αίτημα θα έχει κάνει όλο το δρόμο, με όλες τις προσήκουσες σφραγίδες και τις υπογραφές, μαζί με τα υπόλοιπα αιτήματα, μέχρι το γραφείο του Οικονομικού Διευθυντή της Τρόικας Εσωτερικού, κ. Στουρνάρα…
Οι επαΐοντες «αντιμνημονιακοί» αρμόδιοι –κι οι αναρμόδιοι μαζί- εν χωρώ θα χύσουν, μαζί με τα κροκοδείλια δάκρυά τους, ίσως κι αρκετούτσικο μελάνι, για να στηλιτεύσουν την αδιαφορία του κεντρικού κράτους προς την βαριά μας βιομηχανία, την τουριστική. 
  
Για μένα, όμως, η πραγματική είδηση δεν ήταν το  κλατάρισμα του αεροδρομίου αλλά η, ταυτόχρονη εκείνη την ώρα, πτήση από τη Ρόδο στο Ηράκλειο, στρατιωτικού αεροσκάφους που μετέφερε δύο τραυματίες στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ηρακλείου. Αναμενόταν να προσγειωθεί, την ώρα της ανακοίνωσης, στο στρατιωτικό αεροδρόμιο του Καστελίου, 20 χιλιόμετρα πιο μακριά, αφού το πολιτικό αεροδρόμιο παρέμενε κλειστό…
Όμως είναι πρόδηλο ότι  η λογιστική «επιστήμη» που σιγά-σιγά υποκαθιστά άλλες κοστοβόρες κι ανερμάτιστες πρακτικές του κράτους, αναμένεται να επιστρατευτεί δυναμικότερα στο προσεχές μέλλον, ώστε να επιβληθεί ορθολογικότερος σχεδιασμός  και στην διακομιδή των ασθενών. Θα βάλει τα καύσιμα, τα ανταλλακτικά, τα πτητικά και τα άλλα ειδικά επιδόματα από τη μια μεριά και τις ανθρώπινες ζωές από την άλλη, γιατί πρέπει, επιτέλους, να μπει μια τάξη στο σπάταλο τούτο κράτος.
Μόνο που υπάρχει ένα ζήτημα τεχνικής φύσεως: η ανθρώπινη ζωή είναι, συνηθίζομε να λέμε, ανυπολόγιστη κι ως εκ τούτου δεν μπορεί να αντικατοπτριστεί λογιστικά. Για να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα, από το γραφείο του Οικονομικού Διευθυντή της Τρόικας Εσωτερικού, κ. Στουρνάρα, ετοιμάζεται μια πρόταση, ένα σχέδιο νόμου, με το οποίο θα κοστολογείται η ανθρώπινη ζωή με κριτήρια αξιοκρατικά και τεχνοκρατικά. Κι όταν η Τρόικα Εσωτερικού οριστικοποιήσει τη φόρμουλα, η Βουλή των 300 Αχρησίμευτων, με παρρησία και κατά πλειοψηφία, θα θεσμοθετήσει, επιτέλους και οριστικά, μια τάξη στην πολυδάπανη τηλεδημοκρατία μας!
Την ώρα που ένα αεροδρόμιο προσωρινά δυσλειτουργεί, ένα ολόκληρο κράτος πασχίζει να λειτουργεί για την ευημερία, την ασφάλεια και την κοινωνική ειρήνη, με κριτήρια ανορθολογικά! Δεν το χρειαζόμαστε αυτό το σπάταλο κράτος, ολόκληρο μεταγωγικό να πετάει από τη Ρόδο στο Ηράκλειο για δύο μόλις ασθενείς, που στο κάτω-κάτω της γραφής μπορεί να ήταν τίποτα περιττοί υπερήλικες συνταξιούχοι ή άνεργοι νέοι με αποκλίνουσα συμπεριφορά ή –ακόμα χειρότερα- δημόσιοι υπάλληλοι, μακριά ή πιο κοντά, στο ηλικιακό όριο της εφεδρείας. Η φόρμουλα θα τα λαμβάνει αυτά υπόψη, μαζί με πολλά άλλα διαφανή κριτήρια που, φυσικά, θα τεθούν σε πολυήμερη δημόσια διαβούλευση.
Ο Θεός να ευλογεί τον πολυχρονεμένο μας κήνσορα, τον Οικονομικό Διευθυντή της Τρόικας Εσωτερικού, κ. Στουρνάρα, που αναλαμβάνει να βάλει επιτέλους μια τάξη στο χάος και τη διασπάθιση όλου αυτού του χρήματος που, εξάλλου δάνειο, οφείλεται μέχρι τελευταίας δεκάρας στους φίλους και συμμάχους πιστωτές…

Advertisements

3 thoughts on “Black Out

  1. Και βεβαια η ζωη δεν μετριεται σε χρημα!Αλλα δεν μπορει αυτο το μπουρδελο κρατος να στελνει μεταγωγικα αεροπλανα για διακομιδη ασθενων !Ειναι σα να επιλεγεις τραινο απο την Αθηνα για να μεταφερει μονο δυο επιβατες στην Θεσσαλονικη!Πτητικα μεσα υπαρχουν λιγοτερα δαπανηρα και πιο γρηγορα !Ας πουμε με ενα ελικοπτερο οι ασθενεις θα μεταφεροταν πολυ πιο γρηγορα ,αφου η προσγειωση θα γινοτανε μεσα στον χωρο του νοσοκομειου που διαθετει ελικοδρομιο !Και ο χρονος της επιχειρησης θα ηταν λιγοτερος απο τον μισο,με αυτον που επιλεχθηκε!!Και με πολυ λιγοτερα χρηματα!!Απλη λογικη ειναι το γαμημενο!

  2. Νομίζω ότι το σχόλιο σας είναι εκτός θέματος, αλλά ειδικά για τα ελικόπτερα και την χρήση τους, σας παραπέμπω στο τεύχος 08 του περασμένου Αυγούστου 2012, του περιοδικού «ΗΟΤ DOC», όπου μπορείτε να βρείτε το εξαιρετικό ρεπορτάζ της δημοσιογραφικής ομάδας του κ. Κώστα Βαξεβάνη. Εκεί μπορείτε να διαβάσετε για την απαξίωση των ιδιόκτητων ελικόπτερων διάσωσης και για την εξοργιστική μεθόδευση στη χρήση των διαφόρων τύπων ελικοπτέρων -και διαχειριστών-, ως πυροσβεστικών μέσων. Απ’ όσο γνωρίζω, ούτε έχει αποκρουστεί το ρεπορτάζ ούτε οι εισαγγελείς θέλουν ή προλαβαίνουν να ανοίξουν έναν ακόμη φάκελο για τη διερεύνηση μιας ακόμα από την πληθώρα περιπτώσεων διασπάθισης δημόσιου χρήματος.Και δε θέλω να συζητήσω τις υφέρπουσες υποψίες ότι υπάρχει Μαφία που εξειδικεύεται στην τεχνητή διόγκωση του πυροσβεστικού έργου. Έτσι, τραυματίστηκαν ευαίσθητα και πολύτιμα οικοσυστήματα που δεν πρέπει να αφεθούν στην τσιμεντοποίηση, γιατί η τσιμεντοποίηση δίνει μαύρο μεροκάματο, αλλά δε δίνει αειφορία. Άμα δεν υπάρχει αειφορία, δεν υπάρχει ανάπτυξη. Δεδομένου ότι οι συμβάσεις με το Δημόσιο δεν μπορούν να είναι άτυπες, αρκεί να συγκριθούν οι αμοιβές ανά ώρα πτητικού έργου με τις εκάστοτε επικρατούσες διεθνείς τιμές. Να δούμε αν αξίζει τον κόπο και που πήγε το διάφορο. Αυτός είναι ο λεγόμενος λογιστικός έλεγχος, που με κάθε ευκαιρία προπαγανδίζω στα κείμενά μου.Δηλαδή, οι ατασθαλίες, αν είναι βάσιμες οι καταγγελίες στο ρεπορτάζ του «ΗΟΤ DOC», ισοδύναμα, σε πόσες άραγε ενέσεις ινσουλίνης για ανασφάλιστους διαβητικούς να αντιστοιχούν?… Γιατί αν είναι πολλά «τα λεφτά Άρη» και αν φθάνουν, ας πούμε, για την ίδρυση μιας μονάδας παρασκευής της ινσουλίνης που χρειαζόμαστε για να σταματήσομε να την εισάγομε, αυτό θα μπορούσε να λέγεται ανάπτυξη. Διότι τα κόλπα και ο συναγελασμός με τους πτωχούς, με τα μακριά χέρια, τραπεζίτες δεν ωφελεί ούτε τον τόπο, ούτε είναι ούτε φέρνει την ανάπτυξη. Προφανώς -σας απαντώ- αν η διακομιδή με ελικόπτερο ήταν εφικτή, κι εσείς έχετε δίκιο για τα λειτουργικά κόστη, ασφαλώς το αεροσκάφος δεν θα εκτελούσε την πτήση αντί ελικοπτέρου. Μέχρι αυτού του βαθμού οφείλει να εμπιστεύεται κανείς τη δημόσια διοίκηση, εκτός –φυσικά- αν έχουν εμπλακεί στη λήψη αποφάσεων οι άνθρωποι των διαφόρων τυχάρπαστων τύπων που υπούργησαν ή συνεχίζουν να υπουργούν στις εποχές της Τρόικας εσωτερικού. Ζούμε μιαν εποχή που η ιστορία θα την σκιαγραφήσει με μελανά χρώματα, περιγράφοντας την ως μιαν εποχή παρακμής όπου όλοι –κι όταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι- οι κοινοβουλευτικοί μας άνδρες -και γυναίκες βεβαίως- χωρίς όραμα και πρόταση, προσπάθησαν να κρυφτούν πίσω από το δάκτυλό τους, νομίζοντας ότι έτσι θα σώσουν τα τομάρια τους.

  3. Δες και Υπηρεσίες Κοινής Ωφέλειας ΔΕΗ, ότι δήθεν τα νησιά είναι παρεθνικό μέρος της Επικράτειας, μη χρήζον η αξίζον ίση μεταχείριση με την Ηπειρωτική χώρα. Εθνικός μεν χώρος, αλλά οριζόμενος ως ειδικών αναγκών, ενώ αντιθέτως θα έπρεπε λόγω μεγάλης ικανότητας των νησιών παραγωγής Εθνικού πλούτου να είναι προτεραιότητας επικοινωνίας. Αγριότητες περαστικών Εθνικών Ηγετών Ζιγκολό.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s